Klacht: Ongeïnteresseerde reisleider

op 03 september 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Twee weken geleden hebben we een prachtige vakantie in het mooie Pineda de Mar gehad. De accommodatie was top!
Mijn broertje en ik besloten naar Water World te gaan in Lloret de Mar. In de handleiding stond dat de reisleiding om 12 uur bij een bepaald hotel in Pineda zou zijn. Ik en mijn broertje zijn naar dat hotel gegaan om die tijd, en we werden aangekeken alsof we van een andere planeet kwamen. Ze wisten niets af van een Sunweb meneer in hun hotel. Wij dus weer terug en ’s avonds onze reisleider opgebeld. Wij wouden namelijk graag via Sunweb boeken, want zij hebben een extra korting op deze Water World.
Eenmaal aan de telefoon kon ik hem niet verstaan, allemaal muziek op de achtergrond. Ik kreeg te horen van hem dat hij in een ‘meeting’ zat en over een uurtje wel terug zou bellen. Prima! Maar na 3 uur, 5 uur, de hele avond nog steeds niets gehoord, dus ik belde de volgende ochtend terug. Weer allemaal muziek op de achtergrond, maar nee hij kon niet langs komen, misschien wel vanavond, maar dat wist hij dan nog niet zeker. Fijn is dat.. Maar uiteindelijk kon hij er dan wel om 7 uur zijn. Mooi geregeld zou je denken. In plaats te gaan uiteten met onze ouders, gingen wij weer naar het hotel, maar nee geen Sunweb meneer. Uiteindelijk hebben we maar ergens anders geboekt zonder alle korting. Maar ik vind het heel onprofessioneel van de reisleiding. Ik snap dat ze uitgaan, plezier hebben, ect. Het hoort er allemaal bij, maar je moet ook voor je klanten klaarstaan, en zo’n moeilijke vraag hadden we toch niet? En normaal gesproken vallen we nooit terug op de reisleiding, maar ze hadden er zo op aangedrongen dat we altijd bij ze terecht konden..

Als de desbetreffende reisleider hier op aangesproken wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

4 maanden geleden - Beste Renee, Wat vervelend om te lezen dat de communicatie met de reisleiding niet echt soepel is verlopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik heb je bericht doorgestuurd naar mijn collega's van de afdeling Customer Support. Zij nemen jouw klacht in behandeling en binnen 4 weken ontvang je een inhoudelijke reactie. Ik wens je namens Sunweb een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 23 september 2017 om 14:12 geantwoord

Beste Renee,

Hierbij wil ik je informeren over het volgende. Je hebt vandaag contact gehad met mijn collega van de afdeling Customer Support. Wij hebben onze excuses aangeboden over de gang van zaken en een korting op de volgende vakantie. En uiteraard is de reisleiding in kwestie hierop aangesproken.

Ik ga er vanuit dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost en wens je namens Sunweb een fijne dag verder!

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door reneemeyer