Klacht: Ongehoord

Bikkel21 op 06 november 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Vanmorgen de afspraak met Kwantum dat de stoffeerder (zzp) de vloer op de begane grond komt leggen. In eerste instantie vraag ik hem advies over de plinten, dat verloopt heel stroef. Daarna volgt er een discussie of het dwars of in lengterichting gelegd willen hebben van de vloer. Dwars was de afspraak in de winkel. Hij is het daar niet mee eens. Van alle mensen wil bijna iedereen het in lenterichting verklaart hij. Ik wil het graag dwars gelegd hebben en dat is ook afgesproken in de winkel. Hij geeft toe en begint de vloer te leggen. Dwars dus. Ik schenk hem koffie. Ik ga even naar de supermarkt en kom terug. Inmiddels ligt er een paar meter. Ik vraag hem of hij er geen folie onder legt. Niet nodig zegt hij. Maar in de winkel zeiden ze dat het wel nodig is omdat er een kruipruimte onder de vloer ligt. Allemaal onzin verklaart de man. Verkooppraatjes van Kwantum. Ik heb 20 jaar ervaring, het is niet nodig. Maar wie moet ik nu geloven. Het folie staat op de factuur, ik heb er ook voor betaald. En waarom zeg je me dat niet meteen ???
Als je zo doorgaat kunnen we beter stoppen zegt de man. De man wordt boos en begint met speeksel te praten. Ik luister niet naar hem, zegt de man. Ja wie wil ik nou geloven, hem of die lui van Kwantum. Kwantum stuurt hem eerst naar Beilen en laat hem dan weer helemaal terug rijden om nog eens 50 meter vloer te leggen. Ik wijs hem erop dat ik daar niets mee te maken heb. Ik vraag of hij kan begrijpen dat ik er zo niets meer van snap. Met mijn deadline in mijn achterhoofd probeer ik hem rustig te houden. Meneer verklaart nog dat hij ook geen plakband gebruikt (waar ik voor betaald heb) voor de ondervloer. Allemaal niet nodig.
Het zal dan wel zo zijn … laat dat folie maar zitten. Oké zegt de man nog even over de zijkant hier (de man heeft een plank korter afgezaagd dan de andere planken die op dezelfde plek liggen) .. ik moet ruimte laten omdat de vloer kan werken. Ja zeg ik maar hier laat je ook minder ruimte, dus zoveel is niet nodig. Begin je nou weer te zeuren .. nee antwoord ik hem, het is goed zo. Pak je spullen maar, ik ben klaar met jou. Meneer pakt z n spullen (levert mij het folie en het plakband wat hij nog in zijn bus had liggen) en vertrekt.

Ik ben hierdoor ernstig in de problemen gekomen omdat er een strak tijdschema hing aan het opzeggen van mijn vorige woning en een zieke kat waar ik mee te maken heb. Kwantum reageerde dat klanten meestal ook schuld hebben aan de situatie. Ik vind dat heel erg slecht van Kwantum. Zij nemen blijkbaar geen verantwoordelijkheid voor de werkzaamheden van de stoffeerder, maar dat hadden ze er dan bij moeten melden. Kwantum wilde mij 3 weken later een andere stoffeerder sturen maar dat heb ik om voornoemde redenen geannuleerd. Ik heb gevraagd om een regeling om alsnog tot elkaar te komen maar Kwantum vindt het goed zo. Ik heb de lopende orders teruggehaald en zal nooit meer grote aankopen bij Kwantum doen. Het personeel in de winkel is wel steeds vriendelijk gebleven.

Als Kwantum de vloer (die hier nog opgestapeld staat) gratis komt leggen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door