Klacht: ongedaan maken bestelling

op 27 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst van 2 grote canvas doeken.
Hierbij heb ik te snel op akkoord geduwd.
De actiecode kon ik toen niet meer invullen.
Het artikel kon ik echter ook niet ongedaan maken bij mijn bestellingen.

De vorige keer heb ik een album besteld en hiervoor betaald. Echter was deze niet in productie genomen en na een maand niet geleverd. Hier kwam ik achter en na zelf aan de bel trekken is de bestelling opnieuw gedaan zonder extra bijkomende kosten.
Het initiatief ligt hierbij bij de klant.

Nu gaat er weer iets mis! Dit keer aan mijn kant, maar ik krijg niet de gelegenheid om het zelf op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Ik kan met voorstellen dat je foto's niet onbeperkt ongedaan kunt maken.
Echter niet dat dit niet binnen een uur kan.
De verwerking is dan nog niet begonnen.

Ik zou tevreden zijn wanneer ik de korting als een losse actiecode of bon een andere keer in kon zetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan Stappers