Klacht: onfatsoenlijk bejegend door personeel

op 14 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Cassiere in filiaal Ede centrum was in gesprek met collega bij de kassa en wenste niet gestoord te worden. Ze veegde mijn spullen van de balie en zei duidelijk hoorbaar tegen haar collega:zij is nog niet een de beurt. Vervolgens werd het gesprek met haar collega rustig hervat.zelfs de collega keek beschaamd.

Gewenste Oplossing:

Stevig gesprek met leidinggevende

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.bolt@chello.nl