Klacht: Onenigheid over garantietermijn

op 28 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Samsung garantie verkeerde informatie

Vrijdag 21 juli jl heb ik telefonisch contact gehad met Samsung. Na het sluiten van de deur van mijn mijn koelkast (2 jaar oud) hoorde ik een soort van watergeluid aan de achterkant. Telefonisch het één en ander doorgenomen met Samsung. Bij de vraag betreft garantie kreeg ik te horen dat die verstreken was. Ik vroeg voor de zekerheid of het wel klopt dat er 2 jaar garantie op zit. Medewerker ging dit voor de zekerheid navragen om meer duidelijkheid te geven. Deze kwam terug met excuses en dat er 3 jaar garantie op zit en dit dus binnen garantie valt anders had ik moeten betalen. Er is een afspraak gemaakt en vandaag vrijdag 28 juli komt er een monteur langs. Deze heeft even gekeken kon niks vinden. De monteur vertelde dat “reparatie” buiten de garantie viel en dat ik €115 moest betalen. Ik vertelde hierop mijn verhaal maar hij kon hier niets mee ik moest maar contact opnemen met Samsung. Ik heb betaald omdat ik bang was dat het zou escaleren en ben gelijk met Samsung gaan bellen. Die gaven aan dat garantie inderdaad maar 2 jaar bedraagt en dat de betreffende collega een fout heeft gemaakt. Excuses en u kunt via messenger uw verhaal doen want wij kunnen op financieel gebied niets voor u betekenen. Kan ik nog iets doen? Heeft iemand tips of een zelfde ervaring met Samsung? Alvast bedankt.

Het gaat hier om foutieve informatie. Ik heb gehandeld naar aanleiding van deze informatie. Ik was anders niet akkoord gegaan met de komst van de monteur en wil daarom mijn €115 terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noa80