Klacht: onegevraagd kosten halen van een niet aangevraagde dienst

op 20 december 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Overige content – details op www.payinfo.nl
Datum Tijdstip Aanbieder Omschrijving Bedrag (€)
24.11.2012 09:25 Future Target BV www.myquizzie.com 4,132
Overige content – details op www.payinfo.nl
Datum Tijdstip Aanbieder Omschrijving Bedrag (€)
19.10.2012 17:31 Future Target BV www.myquizzie.com 4,132
27.10.2012 09:18 Future Target BV www.myquizzie.com 4,132
Subtotaal Overige content – details op www.payinfo.nl 2 aankopen 8,264
Totaal Content (aankopen via mobiel internet) 2 aankopen 8,264
Totaal Gebruikskosten 8,264
T
Subtotaal Overige content – details op www.payinfo.nl 4 aankopen 16,528
Totaal Content (aankopen via mobiel internet) 4 aankopen 16,528
Totaal Gebruikskosten 16,528

Van deze dienst heb ik nooit gebruik gemaakt en/of te kennen gegeven gebruik te willen maken.
Na telefonisch contact hoor ik dat zelfs via wegklikken de dienst zomaar geactiveerd kan worden. Dit is je reinste diefstal.

Gewenste Oplossing:

Ik wens de kosten die de afgelopen 2 maanden(zie hier boven)onterecht van mijn rekening zijn gehaald, worden teruggestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 22 januari 2013 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone heeft de klant per e-mail op de hoogte gesteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pang