Klacht: Oneerlijk en klantonvriendelijk bedrijf

op 01 mei 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Hier een waslijstje over de praktijken van Edreams

Ik heb een ticket geboekt die bij het betalen in een keer 50 euro duurder werd. De edreams korting was verdwenen.

Bij het wijzigen van mijn ticket van € 302,= naar een ticket van € 181,= krijg ik een boete van € 148,= bovenop de € 302,= dus betaal ik 2,5 keer het nieuwe ticket. Niet dat het een last minute wijziging is. Het ging over een ticket van een half jaar later.

Om dit beantwoord te krijgen heb ik 3 uur aan de telefoon gehangen met Edreams en werd maar in de wacht gezet en doorverbonden.
Hoe langer ik aan de lijn was, hoe duurder de boete werd. Ik ben begonnen bij een boete van € 107,= en geëindigd op € 184,= Toen ik tegen de Edreams meneer zei dan geef me maar terug aan de persoon die ik zojuist aan de lijn had want die was goedkoper, was hij niet blij en zei geïrriteerd tegen me dat ik met hem zaken moest doen en dat ik geen keuze had.

De klachten die je indient worden 3 weken na dato beantwoord door de klantenservice maar zonder oplossing en de klanten service verwijst je weer door naar de klachten afdeling. Het bekende kastje en de muur.

Als ze mijn dure ticket omzetten in een goedkoper ticket voor een schappelijke prijs. bv de boete bovenop de nieuwe ticketprijs.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 18 september 2017 om 13:04 geantwoord

Dag Rachel,

Allereerst onze excuses voor onze late reactie. Het spijt ons u te moeten meedelen dat wij via de gegevens in uw bericht uw boeking niet kunnen terugvinden. We vragen uw vriendelijk uw klacht neer te leggen via de volgende link https://tinyurl.com/ka77d8u en te kiezen voor \"forum\" bij het kanaal van contacteren zodat wij u hierbij verder kunnen helpen. In afwachting van uw bericht.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn - eDreams Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door RachelvanderHeijden