Klacht: Onduidelijkheid betreft aanbieding in restaurant. Klantenkaart

op 16 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij waren in het restaurant bij de hema in Texel, waar wij op vakantie waren, ze hadden een aanbieding n.l.een kop koffie met een stuk vanillevlaai voor €3.
Nadat ik deze gekregen had moest ik voor 2 stukken vlaai en koffie ruim €7 betalen. Je moest een klantenkaart hebben zei de verkoopster. Terwijl er een groot bord boven hing met €3 en niks van klantenkaart nodig, dit stond er niet bij.
SLECHTE ZAAK VAN DE HEMA, ik zal het Hema restaurant niet meer bezoeken.

Gewenste Oplossing:

Tegoedbon b.v.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sharo