Klacht: onduidelijke status te lange wachttijd

op 16 september 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefoon opgestuurd via kpn op 28-08-2016. Op 30-08-2016 diagnose gesteld. Vandaag 16-09-2016 staat nog steeds diagnose gesteld. Totaal geen communicatie vanuit dit bedrijf. Na 10 werkdagen zou het opgelost zijn. Nog steeds wachtende op mijn telefoon. Zakelijke mobiel zelfs.

Gewenste Oplossing:

Als ik duidelijk te horen krijg wat de status is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pete bogaards