Klacht: Onduidelijke service.

op 24 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Hierbij wil ik mijn ongenoegen even uitspreken over de afhandeling van een storing. In december gebeld voor een storing aan de oven en het type van het apparaat doorgegeven en wat de storing is en de week erop al een afspraak met de montuur van Whirlpool dus dat is ontzettend snel. Snipperdag genomen voor de servicetechnicus en toen deze aankwam had hij geen enkele informatie wat er aan de hand was en wat het type apparaat was dus dit onderdeel had hij niet in de auto liggen. Dat is ongeveer een week leertijd meld hij en dan bel ik u voor een afspraak. Na twee weken wachten toch maar even bellen met Ikea of ze misschien vergeten zijn, maar dat gaan ze navragen. Na verschillende keren gebeld te hebben krijg ik het bericht dat het onderdeel pas in week 11 geleverd word, dat is bijna 3 maanden voor een onderdeel en dan bellen ze voor een afspraak. Ik vindt dit wel erg lang voor een onderdeel en dan nog kunnen ze dat zelf wel even laten weten en niet zeggen dat het maar een week duurt.

Ik/dm vraag me af of het normaal is dat een onderdeel zo,'n lange levertijd heeft.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 25 januari 2014 om 17:48 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij telefonisch contact opgenomen met de klant. In dit gesprek hebben wij de situatie besproken. WIj betreuren het dat de verwachte reparatietijd langer op zich laat wachten dan gebruikelijk. In samenspraak met de klant gaan we kijken wat er mogelijk is en of wij tot een andere oplossing kunnen komen. Hiervoor hebben wij de contact -en aankoopgegevens nodig van de klant. We hebben afgesproken dat zodra wij de beschikking hebben over deze gegevens er door ons ciontact wordt opgenomen met Whirlpool Nederland. In afwachting hiervan sluiten wij de melding. IKEA Nederland

Heeft op 26 januari 2014 om 12:23 geantwoord

Mijn dank voor Ikea voor het snelle contact na mijn melding.
In afwachting van het verdere verloop van mijn klacht voeg ik hierbij mijn gegevens door.

Annemieke van der Kelen
Oude Polderstraat 72
4561NJ Hulst.
Tel. 0114313667.

DATID CG7. Gasfornuis antraciet
852340012000
990947010217

Aankoopdatum 19-3-2010.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Bleekwater