Klacht: Onduidelijke incomplete leveringen en wijzigen van bestellingen

Raamschakelaar, olie en antenne besteld op een zaterdag. De raamschakelaar wordt ineens vervangen door een ander onderdeel. Wat is deze vervanging? Waarom? Het bestelde product is wat ik nodig heb.

Nu zit ik langer te wachten op levering, het is nog niet verzonden maar product staat wel op voorraad. Reactie van Mister auto:

Dank voor uw reactie.

Het merk Bolk is ons huismerk. Onder de merknaam Bolk worden verschillend efabrikanten verkocht. Het merk Storm is een van deze merken. Wij verwachten het pakket spoedig te verzenden. U ontvangt bericht van ons zodra het pakket verzonden is.

Het Team Mister-Auto

————————————
Wat is spoedig? Dit is niet duidelijk genoeg, als er staat op voorraad is het toch aannemelijk dat het binnen 24 uur verzonden kan worden? Mijn 1e bestelling bij Mr Auto, waarschijnlijk ook de laatste.

Als mr auto zich aan de afspraken had gehouden en geleverd had wat besteld is. Fikse korting lijkt me wel van toepassing.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 05 juli 2016 om 07:24 geantwoord

Beste heer van Eersel,

Dank voor uw reactie op klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

De tranporteur geeft aan dat uw bestelling geleverd is. De verzendkosten zijn ter compensatie van de vertraging aan u teruggestort. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.

Heeft op 07 juli 2016 om 09:25 geantwoord

Na lang wachten eindelijk iets ontvangen, blijkt het een verkeerde product / model te zijn. Geschikt voor een ander type van de auto die ik heb, staat verkeerd gelist op de site. Oftewel, haast 2 weken verder en nog steeds geen correct product.

Op de vraag om een oplossing hiervoor wordt niet gereageerd, en ik dacht nog wel van mr auto af te zijn en nooit meer wat met ze te maken hoeven hebben. Graag nu eerst het correcte type product sturen, dan sturen het verkeerd verstuurde onderdeel pas retour.

Alle klachten die gemeld zijn door LosPoppelos