Klacht: Onduidelijke extra kosten

op 10 juli 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

reis ingeboekt voor 127,00 euro ( op faktuur staat (€141,30) die uiteindelijk door servicetoeslag, serviceoptie en andere vage extra kosten bij betaling € 180,29 is
Telefonisch niet/zeer slecht bereikbaar ( 1 uur in de wachtrij)
had alleen ong. 8 euro betaald om de tickets via mail te krijgen maar die ontving ik pas toen ik al geland was
Bij t hotel voor vertrek tegen betaling alsnog tickets zelf moeten regelen

Gewenste Oplossing:

minimaal 25 euro terug omdat er 50 euro extra kosten bij gekomen zijn van 127,00 naar 180,29 dan delen we het verschil

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van eDreams

1 maand geleden - Dag Hennita, Allereerst onze excuses voor onze late reactie. Een van onze medewerkers zal u hierover weldra contacteren. met vriendelijke groeten, Marjolijn - eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneville1