Klacht: Onduidelijke en onterechte afschrijvingen

op 27 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

De afgelopen maanden zijn er verschillende onduidelijke bedragen door Basic shit afgeschreven. Vandaag weer 2 keer 37,84 terwijl wij maar 2 abonnementen van 18,90 hebben. De sukkel achter de balie kan niets zien en niets nakijken. Bellen kost 1 euro. Idiote regeling. antwoorden op een email duurt maanden. Kortom, waardeloos.

De betalingen duidelijk zijn en voor welke maand het is etc, Eigenlijk wat je van een beetje professioneel bedrijf kunt verwachten. Helaas kun je dit van Basic shit niet zegen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 mei 2016 om 14:39 geantwoord

Beste Rene,

Bedankt voor je bericht.

De betalingen zijn voor de maanden januari, februari, maart en april. De kosten voor de lidmaatschappen bedragen €18.74 per maand.

Mijn excuses voor de onduidelijkheid.

Nathalie van Basic-Fit

Heeft op 27 mei 2016 om 15:12 geantwoord

Is nog niet opgelost, van begin mei is er ook nog 184.96 afgeschreven. Ik dacht dat dat voor de eerste maanden t/m mei was, maar blijkbaar niet. Ik heb het overzicht gemaild naar de klantenservice.

NB ik heb de tweede 37 Eur vandaag gestorneerd. Wellicht kan dat verrekend worden met de eerdere afgeschreven bedragen

Bericht van Basic Fit

7 maanden geleden - Beste Rene, Bedankt voor je reactie. Jij betaalde voor 3 lidmaatschappen bij Etten-Leur. Na de overname van Basic-Fit betaal jij nu nog voor 2 lidmaatschappen. Het lidmaatschap van jouw zoon is beëindigd per 1-1-2016. Ik zie dat hier wel een bedrag van €125,- voor is geïncasseerd. Dit heb ik teruggestort en ontvang jij binnen 15 werkdagen. Mijn excuses voor het ongemak en ik wens je veel sportplezier bij Basic-Fit. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door rene zoetekouw