Klacht: Onduidelijke actie dagretour

op 02 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Afgelopen weekend heb ik gereisd met een dagretour gekocht bij de Hema. Hier kreeg je gratis koffie en gebak bij. Ik heb zoals beschreven in de email mijn treinkaartje uitgeprint en ben op reis gegaan. Dit verliep goed. In Groningen wilde ik het beloofde gratis kopje koffie en gebak halen, maar bij de kassa aangekomen volstond hetgeen ik had uitgeprint niet. Nee er moest een aparte email gestuurd zijn, die hadden ze nodig om te scannen. Ik heb ze zelf (!) laten kijken in mijn privé email naar wat ik had ontvangen, maar zelfs na overleg met hun cheffin kreeg ik geen gratis kopje koffie en gebak. Ze hadden dit al vaker bij de hand gehad (ook dat het niet duidelijk was) en ik moest toch echt een andere email hebben gehad met een bijlage. Na een hoop tijd en gedoe bleek Ik nog wel een bijlage te hebben (of het de betreffende bijlage was wisten we niet), maar het lukte niet om die te openen. Dit alles onder het toeziend oog van meerdere medewerkers. Zonder streepjescode geen koffie en gebak. Uit principe heb ik de koffie en gebak laten staan. Mijn klacht is nu dat ze ten eerste niet duidelijk in de email vermelden dat je een bijlage apart moet uitprinten voor de Hema en dat er vervolgens geen service wordt gegeven als het dus onverhoopt niet lukt. Ze gooien liever etenswaren weg, dan de klant tegemoet te
komen.

Ordernummer 03433791

Graag ontvang ik een tegoedbon voor het kopje koffie met gebak.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door juudbergman@gmail.com