Klacht: onduidelijke acquisitie

op 13 augustus 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden werd mijn vrouw opgebeld door een medewerkster van Crown Card. Deze vrouw sprak zeer snel en slecht Nederlands. Veertien kreeg ze bedenktijd. Ze heeft overal ja op gezegd in de veronderstelling dat ze alles nog na kon lezen 14 dagen krijgen we een rekening. ze zou nog info toegezonden krijgen. Zij was het hele gesprek al vergeten. kreeg onverwachts een rekening € 99,- binnen 3 dagen betalen. Niet gedaan, daardoor verhoogd naar €139,-. Ze stuurden een opname van het gesprek als bewijs. Nu binnenkort een incassobureau. Hoeveel mensen zijn hier al ingetrapt? Op internet wemelt het van de klachten over dit bedrijf. Bovendien staat in de opname niet het hele gesprek. Graag uw hulp!!! Please!!!

Gewenste Oplossing:

Als de zogenaamde overeenkomst ongedaan wordt gemaakt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gonnie1960