Klacht: onduidelijk

op 13 september 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

mijn dossier van intrum Justitia was ondergebracht bij lagv opeens was het ondergebracht bij van arkel ik liep toen 3 maanden achter en had toen in maart 2015 gelijk 300 euro betaald in april en mei ieder 100 euro
toen ben ik gaan bellen wat er nog openstond
ik kreeg te horen mevrouw ik heb niets open staan op uw naam ook niet op adres
ik vroeg nog of dat zwart op wit toegestuurd kon worden en dat kon helaas niet

ruim 1 jaar verder staat er op 7 september een deurwaarder met een loonbeslag voor de deur
ik heb al die tijd niet gehad ook geen schrijven dat dit bij de rechter zou komen.
nou heb ik een mail gestuurd dat ik graag een betalings overzicht wil van de betalingen die geweest ziin
als het echt zo is dat ik moet betalen prima maar dan via een regeling en geen loonbeslag van arkel heeft mij in meerdere telefoontjes verteld dat er niets meer open stond.
ik voel me bedonderd

als ik alles duidelijk op papier heb staan
en dat ik geen loonbeslag heb maar gewoon een regeling
want door hun is er niets meer betaald

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 14 oktober 2016 om 11:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door martinecl