Klacht: Ondeugelijke verbinding

op 15 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw van Ziggo

Al maanden heb ik geen deugdelijke tv en internet verbinding van en geen reactie krijg van de klantenservice op de door mij meermaals gemelde klachten, plaats ik hierbij een bericht op uw klacht.nl . Hopelijk worden mijn klachten serieus genormen.

Tot op heden heb ik geen werkende internetverbinding en kan ik ook geen gebruik maken van de uitgebreide mogelijkheden die de Horizon Box biedt.

Tot in den treure heb ik contact opgenomen met klantenservice. De lange wachttijden bij de klantenservice, maar ook de kwaliteit van de dienstverlening is waardeloos. Iedere keer wordt mijn klacht in behandeling genomen. Iedere keer hoor ik de valse belofte dat het opgelost wordt.

Gewenste Oplossing:

Als ik van ziggo af ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.bommel47