Klacht: Ondeugdelijke tafel

op 11 oktober 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Tafel gekocht van 1.600 euro. Zwart gelakt en rond. Zeer zuinig erop. Na slechts ruim 1 jaar aangetaste laklaag, witte vlekken ed. Kan niet voor een dure eettafel natuurlijk waar zuinig mee is omgegaan. Komt nog bij dat dit 2e tafel is nadat 1e tafel in verkeerde kleur was geleverd. 2e tafel duidelijk te slechte afwerking, iets mis met de lak oid. Vermoed dat Goossens het te duur vond en me met een slechte kwaliteit vervangingstafel heeft afgescheept. Klantenservice telefonisch zegt doodleuk: aantasting tafel is gevolg van niet gebruiken van door hun geadviseerde schoonmaakmiddelen en de groeten! Wat een brutaliteit, arrogantie en domheid is dat zeg. Lees de wet eens en behandel je klanten met fatsoen. Foei, veel geld vragen voor spullen maar niet thuisgeven bij klachten. Schaam je maar eens goed. Verhoog jullie niveau want dit is bijna lachwekkend klantonvriendelijk. Geloven jullie nu echt dat ik ooit nog maar eens zal overwegen iets daar te kopen. Foei foei foei.

Goosens, leef gewoon de wet na en zorg voor een artikel wat voldoet aan de normen. Kortom je kunt een artikel gebruiken waarvoor het gebruikt is. Naast de algemene verwachtings eisen zit ik ook nog eens in de garantieperiode. Dus Goossens, leef gewoon de wet en je garantieregeling na. Dus herstel mijn tafel. Dit is beschamend slecht

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel steins