Klacht: Ondeugdelijke [non]reparatie

op 20 juli 2012 over E-care Repair Service in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Het door Wehkamp ingeschakelde E-care heeft slechts 1 van de 2 gemelde defecten aan de – overigens slechte – koffiezetter verholpen. Reparatie aan de klepvergrendeling is genegeerd. Eigen onderzoek maakte duidelijk dat dit onderdeel gewoon los in de machine lag. E-care tuurde bovendien na twee weken het apparaat zonder de meegestuurde filterhouder retour. De Philips HD7740 is kortom sindsdien [december 2011] nog steeds onbruikbaar.

Ik ben tevreden als een gekocht apparaat doet wat het moet doen. En als het kapot gaat [na twee weken] die reparatie zorgvuldig wordt uitgevoerd. Dat klachten zorgvuldig worden afgewikkeld. Het is me inmiddels duidelijk dat ik daarvoor niet meer bij Wehkamp en E-care moet zijn.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door E-care Repair Service in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat E-care Repair Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Platland