Klacht: Ondeugdelijk telefoonhoesje

op 27 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 4 maart 2016 heb ik mijn huidige abonnement afgesloten en daarbij heb ik een telefoonhoesje aangeschaft. Op 18 mei 2016 heb ik dit hoesje in de winkel omgeruild voor een nieuwe omdat de plastic hoekjes, waarmee de telefoon zit vastgeklemd, begonnen te scheuren.

Na 2 weken gebruik van het nieuwe hoesje, zag ik dat wederom alle hoekjes weer aan het scheuren waren en er bij één hoekje al een stukje was afgebroken. Dus ging ik op 11 juni jl. wederom naar de winkel om het hoesje te laten zien, in de verwachting dat ik of mijn geld terug zou krijgen of dat ik een ander hoesje zou mogen uitkiezen.

Helaas was dit niet het geval. De medewerker keek mij meteen zeer argwanend aan en gaf al meteen aan dat dit door eigen toedoen moest zijn gebeurd. Toen ik bleef aandringen is hij naar achter gegaan om met de manager te gaan overleggen, die volgens de medewerker zat te lunchen. Ook de manager concludeerde, volgens de medewerker dan, dat ik de schade echt zelf moest hebben veroorzaakt. Toen ik daarmee geen genoegen nam en vroeg of de manager mij even te woord wilde staan, kreeg ik te horen dat de manager hiertoe niet bereid was. Je begrijpt dat ik not amused was. Echt stuitend om zo behandeld te worden.

Eenmaal thuisgekomen ben ik eens gaan Googlen en ik kwam heel veel slechte verhalen tegen over dit hoesje en dan vooral over het feit dat in no time de hoekjes gaan scheuren! In mijn beleving hebben we het hier over een productiefout of gewoon een heel slecht product. Zie https://www.bol.com/nl/p/samsung-s-view-cover-canvas-voor-samsung-galaxy-s6-goud/9200000040337461/?Referrer=ADVNLGOO002015-G-19471778408-S-140233722728-9200000040337461 of https://www.pdashop.nl/product-reviews/572225/samsung-galaxy-s6-s-view-cover-canvas-goud.html.

Als ik mijn geld terugkrijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Els van Weele