Klacht: Ondeugdelijk product ontvangen, 6 maanden verder nog geen correctie oplossing

Mmjk op 27 augustus 2024 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 maanden geleden een gaming laptop aangeschaft bij Coolblue. Al vrij snel werd duidelijk dat de oplader niet warm maar heet werd. Eerst verschillende oplossing die wij telefonisch doorgekregen geprobeerd zonder succes. Na veel bellen en uiteindelijk mail met telkens andere medewerkers die je te woord staan met allen hun eigen visie/ mening en oplossing is de complete laptop incl. oplader naar de reparateur (ASUS) geweest, terugontvangen zonder dat het probleem opgelost is.
Na weer veel contact te hebben gehad en geld terug te willen vanwege ondeugdelijk product weigert Coolblue hieraan mee te werken. En hebben ze zonder contact het product weer opgestuurd naar de reparateur waar deze nog steeds ligt. De service van Coolblue is niet meer wat het was en ondanks dat ze zeggen dat ze de klacht begrijpen blijkt uit hun acties dat ze deze absoluut niet begrijpen.

Gewenste Oplossing:

Omruiling van de laptop voor een nieuwe die wel werkt reeds gevraagd en wordt niet gedaan, dus wij wensen nu ons geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mmjk