Klacht: Ondeugdelijk product

op 04 april 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

September 2019 diepvries gekocht. In januari was deze al defect. Na reparatie door Coolblue ging deze in maart weer defect. Schade van 2 volle vriezers met bedorven producten weigeren ze te vergoeden. Omdat Coolblue een product heeft geleverd wat binnen 6 maanden 2 keer stuk gaat willen we gebruik maken van het recht de koop te ontbinden. Ook hieraan weigeren ze mee te werken. Diepvries staat al enkele weken ter reparatie. Inmiddels zitten we dis zonder geld, zonder diepvries en met vuilniszakken vol bedorven etenswaar.

Ontbinden van de koop, vertrouwen in coolblue is weg.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 10 april 2020 om 15:11 geantwoord

Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat je zoveel pech hebt met je vriezer. Wij begrijpen dat je baalt. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt. Jouw dossier is ondertussen in behandeling van onze backoffice.

Wij hebben er alle vertrouwen in dat het goed komt. Wij stellen daarom ook voor om alle communicatie via één kanaal te laten verlopen.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Na84