Klacht: Ondeugdelijk product

op 07 oktober 2017 over Alberto Bellini in de categorie Schoenenwinkels

Mijn zoon heeft bij dit bedrijf op 29-7-217 een polo shirt gekocht van het merk Just Cavalli voor een bedrag van 120 euro. Het witte polo shirt is bezet met zilver glimmende studs . Voor een shirt van dergelijk bedrag zou je verwachten dat de studs massieve studs waren maar het bleek dat er slechts een plastic zilver kleurig laagje. Dit laagje liet op sommige studs het laagje na slechts 2x wassen volledig los waardoor er lelijk gelige goedkoop uitziende plastic bolletjes verschenen. Wat ook vreemd is dat dit alleen in de halsstreek gebeurd en niet op andere plekken van het shirt, hoe kan het dan aan mijn manier van wassen liggen dan zou de rest er toch ook af zijn. Het shirt is compleet onbruikbaar. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de winkel en de verkoper begon meteen de schuld te schuiven op de wijze waarop het shirt gewassen zou zijn want volgens hem was deze klacht nog nooit eerder bij hem gemeld. Nu vind ik de reactie al vreemd iedere klacht is er een en dient altijd serieus genomen te worden daarbij komt ook nog eens bij dat het shirt door mij persoonlijk is gewassen binnenstebuiten en op 30 graden wat overigens op het waslabel vermeld staat als juiste temperatuur, en wie is hij om mij op voorhand de schuld te geven.We spraken af dat ik een foto zou maken en aan hun zou mailen dat heb ik gedaan, hij zou dan de week daarop navraag doen. Na een week kreeg ik een mail terug dat niemand ooit de zelfde klacht had gemeld en weer iets over dat wassen, maar hij zou die week ook eens aan de fabrikant gaan vragen en weer contact opnemen dit deed hij niet, tot ik een negatieve reactie op de facebook pagina van het bedrijf poste. Eigenaar zou er op terug komen deed dit wederom weer niet, weer een boos bericht gestuurd en nu geeft verkoper aan dat ik het shirt naar een kledingmaker mag brengen en dat hij daarna de rekening zal betalen, dat ga ik natuurlijk niet doen aangezien hij erg onbetrouwbaar is gebleken. Verkoper geeft aan dat er reserve studs zouden zitten op het prijskaartje dit is ook al niet het geval, daarbij zitten er zoveel stud laagjes los dat het onbegonnen werk is deze allen te vervangen

Ik zou graag zien dat het shirt voor een ander shirt wordt omgeruild of het aankoop bedrag terug

Alle klachten die gemeld zijn door Mootje67