Klacht: Onderwijsboulevard Den Bosch

op 25 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte meneer/mevrouw,

Ten eerste vind ik arriva een hele fijne busregeling om mee te reizen, alleen de laatste tijd loop ik ergens tegen aan.

Ik zit in Den Bosch op school en uit school ga ik met de bus van de onderwijsboulevard naar het station. Omdat daar veel bussen komen kan ik altijd mijn bus 306 op het station halen.

Eerst konden wij altijd de 300 of 301 lijnen pakken omdat die lijnen niet langs het Koning willem 1 college reden en deze bussen dus niet vol zaten, maar sinds kort rijden deze lijnen wel langs het Koning willem 1 college waardoor wij vaak 3 bussen moeten wachten tot dat we er bij kunnen. Dat is heel vervelend want daardoor kan ik mijn bus op het station niet meer halen.

Lopen hebben we ook geprobeerd, maar dit duurt ook te lang.

Ik weet niet of het mogelijk is, maar het zou heel fijn zijn om de 300 en 301 niet meer langs Koning willem 1 te laten rijden omdat dit eerst ook nooit was.
Ook weet ik niet of dit mogelijk is maar misschien kan er iets van een shuttlebus ingezet worden tussen het station, Onderwijsboulevard en Koning willem 1 waardoor het minder druk is in de bussen?

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 oktober 2017 om 17:02 geantwoord

Beste Evivanderheijden,

Wat vervelend dat je moet wachten voordat je bij je bus terecht kunt.

Echter, kunnen we niet zomaar haltes weghalen uit de dienstregeling van 300 en 301. Deze bussen stoppen hier nu juist om de drukte op te vangen bij halte Onderwijsboulevard.

Per december 2017 wijzigt de dienstregeling. Mogelijk is deze zo aangepast dat je niet meer last hebt van 300 en 301. Deze dienstregeling wordt binnenkort gepubliceerd.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Evivanderheijden