Klacht: ondersteuning werkt niet,

op 15 juli 2017 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

ondersteuning werkt weer niet, afgelopen woensdag monteur voor andere klacht, motor zat los????Inmiddels heb ik een nieuwe motor een nieuw achterwiel etc. omdat motor lekte, spaken uit de wielen vlogen, na 2 dagen al lekke band omdat binnenband verkeerd gemonteerd was etc. Fiets was 2000 Euro, ik ben zo langzamerhand wanhopig, durf bijna niet meer te fietsen. Wat gaat u hieraan doen? AS dinsdag zou ik gaan fietsen met vriendin, ik neem aan dat fiets a.s. maandag gerepareerd wordt!!!Heb inmiddels ook weer gebeld, maar ja na het weekend pas teruggebeld, als ik al terug gebeld wordt, want dat laat ook te wensen over.

Als ik eindelijk rustig kan fietsen zonder bang te zijn dat er weer iets gebeurt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 25 juli 2017 om 12:53 geantwoord

Heeft op 25 juli 2017 om 17:30 geantwoord

Onzin oplossing, is inmiddels al 2 of 3 keer totaal nagekeken. Uw servicedienst werkt voor geen meter. Soms 3 weken gewacht voor ik terug gebeld werd. Laatste keer ook weer niet terug gebeld, terwijl ik op fiets vakantie moest. Uiteindelijk mijn schoonzoon ingeschakeld en na veel telefoontjes uiteindelijk een leenfiets gekregen! Ik wil mijn oude fiets niet meer terug, motor is al vernieuwd, achterwiel is al vernieuwd, binnenband is na 4 dagen door eigen fietsmaker gemaakt omdat u weigerde mij terug te bellen, heeft 3 weken geduurd.Accu is er al 2 keer mee opgehouden etc. Hele berging vol olievlekken omdat motor lekte etc. en dat voor een fiets van 2 jaar oud!!

Alle klachten die gemeld zijn door Trijntje de Haan