Klacht: Ondermaatse internetsnelheid, zappen duurt minuten, tv+internet gaan niet gelijktijdig. Onbereikbare servicedesk.

op 20 maart 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Internetsnelheid (ADSL) ver onder abbonnementsminimum. Abbonnement is 12-30 Mbit, gemeten is maximaal 9 (bij televisie uitgeschakeld). Vooraf in brief door Fiber gecommuniceerd dat ze 18 Mbit verwachten.

Televisie icm internet gaat niet. Televisie zappen duurt ongeveer 5-8 minuten (oftewel alle reclameblokken doorkijken en vooraf bekijken op welke zender je die avond gaat kijken). Noodgedwongen apparatuur geretourneerd en klant geworden bij KPN (geen enkel probleem met snelheid of wat dan ook gehad op mijn adres).

Ontbinding contract

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 24 maart 2017 om 15:59 geantwoord

Beste heer Kuizenga,

Wij hebben u meerdere malen aangegeven dat u ons niet kans hebt gegeven uw storing op te lossen. Wij zullen uw contract hierdoor niet kosteloos laten ontbinden.

Mocht u dit toch willen ontbinden kunnen wij dit voor u in werking zetten met kosten.

Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door mkuizenga