Klacht: Ondergrond email niet leesbaar buiten

op 02 april 2013 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Het email scherm achtergrond is zwart met grijs letters of wit wanneer het nog niet gelezen is.
in de zon buiten is dit echter onleesbaar.
ik wil wit met grijs of zwarte letters.
M. vr. gr. R Lobatto

Uitleg hoe maar niet a 0,80 ct per minuut.
dit noem ik geen service !!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 06 mei 2013 om 16:59 geantwoord

Geachte heer Lobatto,

Bedankt voor uw vraag omtrent de achtergrondkleur van de E-mail app.

Allereerst wat betreft de bereikbaarheid naar onze helpdesk is het mogelijk dat als u via een zoekmachine ons servicetelefoonnummer vindt, is het mogelijk dat een bedrijf dat niet aan Samsung verbonden is u een telefoonnummer laat zien waarvoor 80 c/m voor in rekening wordt gebracht. Dit bedrijf schakelt u dan door naar ons officiële telefoonnummer en incasseert vervolgens 80 c/m van u. Wij adviseren daarom enkel ons officiële nummer te gebruiken: 0900-Samsung (0900-7267864) (10 c/m).

Wat betreft de achtergrondkleur van de E-mail app, kunt u deze niet wijzigen. Dit is de standaard achtergrondkleur op Android.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Paul Loku
Samsung Webcare