Klacht: Ondergoed rekt ontzettend uit

op 26 september 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Al jaren ben ik zeer tevreden over het herenondergoed van de Hema. Tot de laatste aanschaf die ik er gedaan heb: 3 pakken boxershorts van elk 3 stuks.
Inmiddels heb ik de bonnen niet meer en de labels uit het ondergoed verwijderd vanwege het kriebelen hiervan. Ruilen wordt dus erg lastig…
Ik merk dat de boxershorts tijdens het dragen ontzettend uitrekken waarna ik geen steun meer heb. Dat wat normaal gesproken moet blijven zitten, hangt gewoon door de pijpjes naar beneden, die gaan erg uitrekken en bieden geen steun. De maat is verder goed, daar kan het dus ook niet aan liggen.
Dit heb ik nog niet eerder met ondergoed gehad en dit zorgt er voor dat ik het ondergoed niet kan gebruiken. Al met al een miskoop dus, een slecht product.
Graag zou ik zien dat de Hema met mij tot een oplossing komt.

Geldteruggave, ook zonder het overleggen van de aankoopbon zou mij tevreden maken.
Het ondergoed is echt bijzonder slecht, en in winkel is het moeilijk ruilen wanneer ook al de labels zijn verwijderd. Ik vind het ook niet prettig dat ik in de winkel mijn klacht moet melden. Mijn ballen hangen dus gewoon uit het ondergoed want echt abnormaal is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cybrand