Klacht: Ondedeel van kinderfiets niet leverbaar?

op 30 juni 2014 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

ik heb een Decathlon b’Twin kinderfiets 20 inch en de plastic kettingskastbescherming is stuk. In de winkel Amsterdam konden mij niet helpen. De ene zegt dat ik via de website moet bestellen eb de andere van de fietsonderhoud zegt dat ze deze niet kunnen bestellen. hoe kan dat? ik zie wel deze plasticbeschermer wel op de neiuwe kinderfietsen. Hoe is dat mogeljk? Moet ik een kinderfiets weg doen omdat Decathlon mij niet fatoenelijk kan helpen en de juiste service leveren? Fiets is enkele jaren oud. Het is niet veilig voor de kinderen om te fietsen zonder deze beschermer.

als ik help krijg om de gewenste onderdeel te bestellen.

Bericht van Decathlon

3 jaren geleden - Beste Elmarius, Er vinden constant innovaties plaats op de producten (en onderdelen) die Decathlon verkoopt om zo te streven naar de beste prijs/kwaliteitverhouding. Vandaag is telefonisch contact opgenomen met een zo passend mogelijke oplossing voor het probleem. Er vanuit gaande dat de klacht hiermee verholpen is. Met vriendelijke groet, Decathlon Arena.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:32 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door elmarius