Klacht: Ondanks garantie geen oplossing willen bieden.

op 18 juli 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Vaatwasser gaf na 3,5 jaar gebruik probleem I30 aan. Monteur is geweest en zegt dat er door zout een minuscuul gaatje is gebrand dat niet met het blote oog te zien is. Deze monteur is ook extra lang bezig geweest om dit te constateren. Of we de rekening wilden betalen want dit valt onder gebruikersfout en niet onder garantie. De vaatwasser mogen we weg gooien. De monteur zei dat de vaatwasser verder nog zeer schoon en netjes is maar niks aan te doen. Hij heeft gebeld met consumentenbelangen en was zeer verbaasd te horen dat er geen oplossing wordt geboden. Vaatwasser is te oud en slecht gebruikt, de bewijslast ligt bij ons dus ze doen en willen niks. Dat wij vijf apparaten bij Elektrolux hebben gekocht, deed daar niks aan af. Garantie van 5 jaar ook niet.
Zelf nogmaals gebeld met consumentenbelangen maar deze mevrouw was nog feller en wist door de telefoon te constateren dat wij schuldig zijn en slordig met apparaten omgaan.
Het is geen goedkope vaatwasser, dan kan en mag dit niet gebeuren. Mijn verzekeringsmaatschappij heeft hier zelfs nog nooit van gehoord!

Een nieuwe vaatwasser / deze omruilen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Bericht van Electrolux

1 jaar geleden - Beste Saskia, Ik heb zojuist geprobeerd telefonisch contact me u op te nemen maar ben hierin helaas niet geslaagd. Uit uw bericht begrijp ik dat u niet tevreden bent met onze service en vind dit jammer om te horen. Ik wil graag kijken wat ik hierin voor u kan betekenen. Helaas heb ik op basis van de opgegeven adresgegevens geen bezoek terug kunnen vinden. Wellicht zou u contact met mij op kunnen nemen zodat we dit kunnen bespreken? U kunt mij bereiken op 0172 468 172. Met vriendelijke groet, Els Electrolux Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door saskiavanveen79