Klacht: Ondanks fout Tele2 niet mogelijk kosteloos te cancellen

op 28 november 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

De 17e zouden we eigenlijk al een abonnement geleverd moeten hebben. Om redenen die Tele2 zelf ook niet volledig begrijpt, lukt het niet om te leveren. Om die redenen hebben ze het probleem doorgespeeld naar KPN. KPN laat echter niks horen over de status of voortgang, KPN contacteren heeft geen zin, want die zeggen dat het met Tele2 zelf opgelost moet worden….
Ze hebben geen idee wanneer we wel iets gaan horen en het opgelost kan worden. Internet is voor ons redelijk essentieel, zeker omdat we graag thuis werken. Heel graag zouden we gewoon de bestelling cancellen en ergens afsluiten waar we wel zekerheid van leveren hebben. Echter is kosteloos cancellen niet mogelijk. Pas als er geen enkele voortgang is op de 18e kan er kosteloos gecanceld worden.

Ofwel onmiddellijk kosteloos cancellen, ofwel zekerheid dat we binnen 2 dagen duidelijkheid hebben.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoleinnanninga@gmail.com