Mijn Klacht:
Ik wil even kwijt dat ik van alles heb ondernomen om mijn red essential abonnement over te zetten in een Red. Ik heb dit binnen 7 dagen aangevraagd na het de aanschaf van mijn nieuwe abonnement. Ik ben meerdere malen naar de winkel geweest, ik heb ook een nieuw contract, ik heb gebeld met klantenservice, mutatie service, deze man wist mij te vertellen dat alleen hij de mutatie kon doorvoeren, hij heeft dat gedaan en alles staat op band, ik heb gechat, via de app en gemaild. EN…heb na 6 weken nog steeds NIET het juiste abonnement. En als extra bonus krijg ik een te hoge rekening, met excuus en belofte dat ik over TWEE maanden pas mijn geld terug krijg!! Enig idee wat ik moet doen om door jullie serieus genomen te worden? Ik weet wel wat vodafone kan doen om serieus genomen te worden…doen wat ze met een hoop bravoure beloven, mijn abonnement in orde maken en onmiddellijk mijn te veel betaalde geld terug stortten EN hun personeel opleiden met eenduidige informatie.
Gewenste Oplossing:
ik wil per direct het juiste abonnement EN mijn teveel betaalde geld direct terug.


