Klacht: Ondanks betaalde factuur toch incasso brief gehad

op 25 mei 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Tja hoe te beginnen, ongeveer 2 weken geleden als het niet langer is heb ik bij fiber een handmatige betaling gedaan van de factuur die ik moest betalen van 113,84 deze overgemaakt o.v.v klantnummer en het juiste factuur nummer.
De zelfde week gebeld en ze hebben de betaling ontvangen en er zou niks meer open staan, buiten om de betalings regeling die we hebben met het incasso bureau.
Tot mijn grote verbazig krijgen wij een 2e herinering van Fiber, ingelogt en vervolgens zie ik dat de factuur die ik betaald heb niet betaald is ik werd lichtelijk boos.
Fiber gebeld, uitgelegd hoe en wat krijg je te horen dat het bedrag terug gestord is naar het rekening nummer wat bij hun bekend is en niet naar het rekening nummer waar van ze het binnen hebben gekregen.
Ze zouden dit uitzoeken en terug bellen, dit echter niet gebeurd meerdere keren contact gehad hier ook weer veel beloftes maar niet na gekomen.

Vervolgens krijg ik een incasso brief van Bosincasso of ik even de factuur wil betalen inclusief incasso kosten.
Dus dit is de manier waarop Fiber contact opneemt schandalig voor woorden werkelijk waar.

Dit bedrijf weet gewoon niet van ophouden zo slecht er word van ons verwacht dat we elke maand netjes de rekeningen betalen maar als hun een foutje maken is dat moelijk toe te geven, en dan sturen ze maar snel door naar een incasso bureau.

Ik ben pas te vreden als dit correct opgelost word dat ik niet opnieuw de factuur hoef te betalen want die heb ik al betaald en dat ik ook de bij komende incasso kosten moet betalen en een wel gemeend excusses van hun kant en dat ik niet ieder keer hoeft te bellen naar fiber.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 12 juni 2017 om 16:20 geantwoord

Beste klant,

Excuses voor onze verlate reactie, wij zien dat de klacht is opgelost.
Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen.

Fiber Nederland

Heeft op 12 juni 2017 om 20:40 geantwoord

Het klopt nog steeds niet bij het overzicht staat het nog niet goed ik word hier zoooo moe van ongelofelijk wat moet een klant doen om het goed te krijgen ik stuur allerlei bewijzen sturen en dan klopt het nog steeds niet. En dan word het weer naar het incassobureau gestuurd
Hoe vaak moet ik nog bewijzen sturen en laten zien dat er nu helemaal bij zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door A.y