Klacht: Ondanks beëindiging loopt t abbo door

op 01 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ondanks dat ik een bevestiging heb dat het contract 15 mei 2016 beëindigd is lopen de abbonementskosten door dat terwijl het nummer niet meer eens bestaat! Hierover al diverse keren contact gehad, case aangemaakt en heb nu weer een aanmaning binnen! Daarbij waren de maandkosten de maanden ervoor opeens zo onverklaarbaar hoog en dat terwijl we al jaren klant zijn en thuis WiFi gebruiken maar er werd beweerd dat er toch zoveel mb s gebruikt werden en daarom alle abbonementen opgezegd maar de ellende gaat maar door

Geen aanmaning meer en geen kosten na 15 mei en teruggave van de kosten die niet gemaakt zijn want tel was tussendoor al afgesloten en wordt beweerd dat er toen nog gebruik van is gemaakt terwijl er steeds aansluitkosten worden berekend ook werden er ook nooit sms hes gestuurd als je over je mb s ging!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scraffie