Klacht: Onbruikbaarrheid, radio na 10 maanden typeAZ1890T

op 10 juni 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het kontakt is verbroken met de elektrische leiding. Dit is overal het geval,
ook bij de winkelier. Daarom werd het toestel terug overgemaakt aan de
leverancier tijdens de garantieperiode die loopt tot 7.2017.

Vanaf 12.4.2017 is er geen enkele respons, hetgeen onaanvaardbaar is voor een ernstig merk als Philips!!

Gewenste Oplossing:

Ik vraag gewoon een herstelling van het toestel en indien dit niet kan, een VERVANGING. Mijn winkelier is firma Flameye uit Westkapelle(B), die sinds jarenlang Philipszaken bij mij levert en waarover ik tevredeb ben, doch nu zijn zij ook teneinde raad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique POTTILLIUSEe