Klacht: Onbezorgd en wèg bonus

vanNoordwijk op 28 oktober 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Categorie Supermarkten
Status Open
Datum 28 oktober 2019

Een klant van Albert Heijn heeft een klacht ingediend over het niet ontvangen van een bestelling van dozen wijn, zonder enige communicatie van het bedrijf. Na contact met de klantenservice bleek dat de klant de bestelling opnieuw moest plaatsen, maar de eerder toegekende bonus niet meer geldig was. De klant is teleurgesteld over de gang van zaken en de gebrekkige service van Albert Heijn.

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag zitten op mijn bestelde dozen wijn.
Ze kwamen dus niet. Geen telefoontje of e-mail.
Vandaag ontdekte ik de oorzaak: storing in de IT.
Contact opgenomen.
Ik moet mijn bestelling opnieuw plaatsen.
Maar de bonus (van vorige week dus) geldt niet meer. Echt niet?
Nee, onvermurwbaar.
Klacht: 1. niet bezorgd
2. geen bericht hierover
3. moet bestelling opnieuw plaatsen
4. bonus kwijt
5. toch een bedrag van 5 tientjes of daaomtrent
Dit is wel heel erg slechts van AH.
Zeer bedroefd.

Gewenste Oplossing:

De boodschappen worden alsnog (snel) bezorgd met de bonuskorting.
Het gaat om 4 dozen wijn (Lindemans bin).

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vanNoordwijk
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer