Klacht: Onbewuste overschrijding dataplafond op eerste factuur nieuwer klant T

op 20 maart 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben net klant geworden by youfone en in mijn eerste factuur geconfronteerd met exorbitante kosten, aangezien mijn plafond blijkbaar niet aanstond. Ik heb bewust gekozen voor een mooie aanbieding van Youfone en heb nu een rekening met extreem hoge kosten en Arn gevraagd een coulance regeling te treffen omdat dit niet mijn maat is voor het gebruik van internet in de maand en ik onbewust hiermee ben geconfronteerd. Ik heb dit wel eens eerder gehad bij een andere provider en die hebben me toen keurig service verleend. In plaats van enkele euro extra’s voor extra mb’s die ik had kunnen aanschaffen, maar ik had geen weet van het datategoed te overschrijden. Naar meermaals benadrukken voor mij als startende klant een regeling te treffen, vind ik geen gehoor bij de klantenservice en ben zwaar teleurgesteld.

Ik zie graag een oplossing tegemoet.

Als Youfone bereid is een passende coulance regeling aan te bieden en een goedwillende klacht niet meteen bestraft

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 23 maart 2017 om 13:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mgijzen