Klacht: onbetrouwbare vliegticketverkoper

op 18 augustus 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Eind vorig jaar via edreams vliegtickets KLM aangeschaft voor de route Amsterdam-Montpellier. Vertrek Amsterdam op 23-08-17 om 09.15 uur.
Nadat ik een KLM-app op mijn IPhone had geïnstalleerd en deze app aan het uitproberen was, zag ik tot mijn schrik, dat de betreffende KLM vlucht van 23-08-17 was gecanceld. Ik had niets van edreams gehoord, hoewel ik van dit bedrijf de betreffende tickets had gekocht. Nadat ik edrams had gebeld, hielden ze in eerste instantie vol, dat mijn vlucht gewoon door zou gaan. Later werd erkend, dat de betreffende vlucht inderdaad was gecanceld, en dat ik op een middagvlucht was overgezet. Wanneer ik niet zelf had uitgevonden, dat mijn vlucht was gecanceld, had ik 23-08-17 voor niets s’ochtends vroeg op Schiphol gestaan. Dit was dan ook de laatste keer, dat ik via edreams een vliegticket heb geboekt.

UItgebreide uitleg hoe het kan dat ik bij een gecancelde vlucht niet per omgaande wordt geïnformeerd. Daarnaast duidelijke excuses

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van eDreams

1 dag geleden - Dag Pieter, We willen ons allereerst verontschuldigen voor het laattijdig antwoorden van uw klacht. Echter spijt het ons dat we u moeten meedelen dat we geen reservering hebben gevonden met de informatie uit uw bericht. We vragen u daarom vriendelijk om uw klacht neer te leggen via het volgende forum: https://tinyurl.com/ka77d8u en bij contactkanaal te kiezen voor forum zodat wij u hierbij verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door pieter2108