Klacht: Onbetrouwbare bioscoopcadeaubon met onduidelijke houdbaarheid

op 11 mei 2017 over bioscoopcadeau in de categorie Filmaanbod

2 Kaartjes cadeau ontvangen ter waarde van 15 euro per stuk, nu bleken ze 26 december 2016 te zijn verlopen zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Bedrijf gemaild met de vraag om kaarten te activeren, maar dit hebben ze geweigerd omdat de ‘coulance regeling van 3 maanden’ was verstreken.

Belachelijke actie terwijl de wet hierover heel duidelijk is, als er geen begin en/of einddatum aangegeven staat is een kaart 5 jaar gelding. Bioscoopcadeau blijft volhouden dat er op de kaart 1 jaar staat en het termijn van ‘coulance’ van 3 maanden is verstreken en ze niets meer kunnen doen om willen van afspraken met andere leveranciers.

Opnieuw activeren van de kaarten van 2x 15 euro zodat ik gewoon naar de film kan gaan, er is immers voor betaald.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bioscoopcadeau

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bioscoopcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht phubert81

4 maanden geleden - Wat een verschrikkelijk bedrijf achter Bioscoopbon, beroept zich op algemene voorwaarden. Termijn van 3 maanden coulance is verstreken dan willen ze niets meer doen en gooien het op excuus dat dit afspraken zijn met acceptanten. Waar blijft dat geld dan? Kan het iedereen afraden nog in de toekomst met dit bedrijf zaken te doen, onvriendelijk, onmenselijk, totaal niet coulant maar bovenal onduidelijke voorwaarden en ontbreken van ingang en uiterlijke besteding datum. Helaas ben ik niet het enige slachtoffer die zijn tegoed niet kan aanspreken.

Alle klachten die gemeld zijn door phubert81