Klacht: Onbetrouwbaar/Oplichters: komen keer op keer afspraken niet na!

op 27 juli 2017 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

UPDATE 27-07 nav onderstaande: zoals vele andere reviews ook al aangeven, je moet achter je antwoorden aanrennen en als dank daarvoor krijg je een copy/paste excuus mail.
Ipv Ian kreeg ik van een andere collega Hoesik direct een reactie met de bla bla excuses. Als compensatie zou ik een smartphone houder krijgen. Alles zou maandag 24-07 worden verstuurd, 25-07 in de brievenbus. Netjes gereageerd hierop maar wel aangegeven dat ik sceptisch ben want tot nu toe zijn ze NIKS nagekomen.

EN INDERDAAD: NIKS ontvangen. Op 26-07 hiervan melding gemaakt maar geen reactie. Vandaag reminder gestuurd hoe men dit denkt op te lossen.

Ook al (zoals ze zelf “beweren”) dat ze het niet aankunnen vanwege explosieve groei, zorg dat je het oplost.

Volgens mij zijn het regelrecht oplichters die bewust kleine producten met kleine waarde niet leveren en hopen dat mensen hier niet moeilijk over doen/vergeten. Dus ik hoop dat deze partij snel bij een TV programma op TV komt om deze praktijken te stoppen.

1E REVIEW:
Midden mei 2017 een artikel besteld (waarde

Product geleverd binnen 2 werkdagen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tjatwan