Klacht: onbetrouwbaarheid van produckten

op 29 juni 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ten eerste wil ik onderschijfen dat ik niet ontevrede ben en mijn keuze naar jullie uitgaat (maar) het in ongebruik woorden van de produckten doet me denken dat wat het bedrijf leverd en wat het produckt t in mijn huis staat niet aan de volwachting voldoet.ik gebruik een computer die 70% uit eigen huis komt niet voldoet aan mijn verwachting van daar mijn klacht namelijkeen senseo kapot deksel sluit niet meer ten 2e tv kan niet met zijn tijd mee tandeborstel onbruikbaar daarin tegen scheeraperaat doet het nog steets vertel me wat ik kan doen met de slechte dingen die aan de cosument woord aangesmeerd met vg riickmeertens1@outlook.com

Gewenste Oplossing:

na een reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door colotroep