Klacht: Onbetrouwbaarheid bij leveringsafspraken

op 05 augustus 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Wasmachine zouden maandag 3/8/’20 bezorgen. Ze stuurden een bericht dat ze tussen 9:45-10:45 kwamen. Een kwartier van te voren zouden ze bellen. Om 9:00 uur waren ze al geweest zonder bellen en de oude machine niet meegenomen, nieuwe niet aangesloten. ‘Klantenservice’ gebeld. Na een half uur wachten eindelijk iemand gesproken. Kunnen niets doen behalve nieuwe afspraak maken. Dat zou woensdag 5/8 worden. Weer stuurde ze een waarop ze zouden komen. Weer kwamen ze te vroeg. Wel de machine meegenomen maar weer niet aangesloten. Coolblue belooft van alles op de website maar komt dit niet na. Doordat zij zo onbetrouwbaar zijn heeft begeleiding, want cliënt is kwetsbaar, vele uren besteed aan bellen en tijd vrijmaken om erbij te zijn als coolblue bij cliënt zou komen. Nu heeft cliënt nog niets. Zondag komen ze nu de machine aansluiten maar hij moet daar extra voor betalen omdat het een trekschakelaar is. Klantenservice zei dat dit niet hoefde. Coolblue solt met kwetsbare mensen. Schande!

Als de uren die begeleiding vrij heeft gemaakt worden gecompenseerd.
Als cliënt goed geholpen is d.w.z. wasmachine aangesloten zonder voorwaarden.
Als zij doen wat ze beloven: 'alles voor een glimlach'
Als zij kwetsbare mensen niet meer als oud vuil behandelen maar met meer respect.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 10 augustus 2020 om 20:01 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat een ontzettend vervelende situatie. Ondertussen loopt er een dossier bij onze backoffice.

Wij stellen voor om alle communicatie via één kanaal en rechtstreeks via onze klant te laten verlopen.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door 8014NZ08