Klacht: Onbetrouwbaar en erg onbeschoft

op 01 december 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde op 26 oktober een pakje wat uiterlijk 7 dagen later geleverd zou worden.
Na herhaaldelijk telefoneren (naar een betaalnummer) en steeds hetzelfde bandje te horen “we zijn nu niet bereikbaar” heb ik via mail op 14 november gevraagd waar de zending bleef. Daarop kreeg ik een antwoord wat niet was wat ik verwachtte. 7 dagen was niet bindend, en het zou de week later verstuurd worden. Uiteindelijk heeft het nog 2 weken geduurd. Zonder excuus, zonder uitleg, zonder verhaal. Schandalig.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze gewoon de beloofde termijnen respecteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 01 december 2016 om 20:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Steven,

Vervelend dat het langer heeft geduurd dan de verwachting die was aangegeven. Wij beloven geen levertermijnen, maar geven een verwachting aan. Daar wij een levertijd hebben (gemiddeld 2,3 werkdagen) bieden wij een spetterende prijs.

Wij zijn inderdaad telefonisch beperkt bereikbaar. Dit is zeer zeker geen betaald nummer. Wij hebben een \"normaal\" vast (regionaal) telefoonnummer.

Je bestelling is reeds verstuurd, hetgeen wij hebben bevestigd. Ik kan om willen die reden jouw klacht niet direct plaatsen. Ik zie daarnaast geen email waaruit blijkt dat er iets fout gegaan is.

Mocht ik iets over het hoofd zien hoor ik het uiteraard graag.

Excuus voor het langere wachten dan de aangegeven verwachte levertijd.

Met vriendelijke groet,
Petra - Klantenservice Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door Steven Himpe