Klacht: Onbetrouwbaar bedrijf!!

Na bericht dat bestelling in goede orde ontvangen en betaald is…..niets meer. Nooit geleverd, niet meer te traceren, geen reactie op mails, telefonisch niet bereikbaar.
Nep-reviews. Slechte reviews worden niet geplaatst of er komen automatisch 5 sterren boven te staan, terwijl uit de review blijkt dat men dit bedrijf nog niet eens 1 ster (zeer slecht) waard vindt.
Adverteren met : Vandaag voor 17.00 uur besteld, morgen gratis bezorgd, achteraf betalen….Ik ben een half jaar verder, heb verzendingskosten moeten betalen en moest vooraf betalen….

Ik zou al tevreden zijn met 1. Een traceercode, 2. Bericht dat bezorging vertraagd is met de reden, 3. Reactie op mails 4. mogelijkheid telefonisch contact op te nemen 5. eerlijke reviews 6. Excuses en geld terug

“Gewoon” tevreden zou ik zijn als gedaan wordt, wat beloofd is, dus levering van het bestelde of annuleren van de bestelling en geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrendX.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrendX.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BT6