Klacht: onbetrouwbaar

op 22 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

De levering is twee maal geannuleerd wegens ‘geadresseerde afwezig’ terwijl ik wel degelijk thuis was. Ik heb de leverancier zien rijden in mijn straat maar hij is gedraaid voor hij bij mij kwam. Ook telkens geen berichtje in de brievenbus dat hij langs is geweest. De levering was gepland op donderdag 21 juli tussen 18 u en 22 u, vervolgens op vrijdag 22 juli tussen 13 u en 18 u. Nu is hij nogmaals uitgesteld naar maandag 25 juli tussen 8 u en 13 u. Ik ben absoluut niet te spreken over de klantenservice!!

Als ik betaal voor een levering de dag zelf, zou ik het dan ook op prijs stellen dat dit gebeurt en niet 4 dagen later...

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 25 juli 2016 om 14:43 geantwoord

Geachte mevr. van de Wiele,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor het ongemak! Ik zie in ons systeem dat er inderdaad een en ander is misgelopen met betrekking tot het uitleveren van uw order. Hiervoor onze oprechte excuses!
Verder zie ik dat wij zowel via Facebook contact hebben als per mail.
Via Facebook zijn we verder ingegaan op uw klacht en een nieuwe afspraak voor afgelopen zaterdag ingepland. Echter zie ik dat het wederom mis is gegaan op het betreffende depot. Ik zal u verder berichten als ik een terugkoppeling heb via Facebook.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Kira, WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Elke Van de Wiele