Klacht: Onbeschoftheid van Chauffeur Roderik

op 05 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via OTTO een vaatwasser besteld is is geleverd via u bedrijf. Dit is keurig gedaan, nu moesten ze de oude vaatwasser mee retour nemen. Na inspectie zat volgens de chauffeur Roderik nog water in, ze gingen de auto in en vertrokken zonder enige schroom zonder de oude vaatwasser mee te nemen. Als dit de service is volgens Extra@Home laat dit nog veel te wensen over.
Heb hier de OTTO over bericht of ze hiermee nog wel verder willen, want dit noem ik onbeschoft.

Service, service, service enz enz.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 07 juli 2017 om 15:59 geantwoord

Beste J.J. Paulus,

Hartelijk dank voor uw melding.

Bij een bezorging met het retour nemen van het oud milieu zijn er voorwaarden van kracht.

In het oude apparaat mag geen water meer aanwezig zijn. Vanwege het mogelijk omvallen van de machine kan er water op de overige aanwezige bestellingen terecht komen en schade veroorzaken. Daarom mag de chauffeur dit weigeren.

Excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 07 juli 2017 om 17:11 geantwoord

Mijn vrouw kan onmogelijk zelf een centiliter eruit laten lopen. Deze heer had zijn laadklep al gesloten en wist niet hoe snel die er vandoor moest gaan. Als u dit service noemt dan zijn we toch diep gezonken. Trouwens deze heren hadden geen zin om deze mee terug te nemen !!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door TomRick2