Klacht: Onbeschofte telefonist

op 18 augustus 2017 over Zakelijk Voordeel in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag gebelt door zakelijk voordeel, ze zouden een tariefswijziging doorgevoerd hebben. Ik weet van niets. Hij vroeg zich af hoe dit kon, ik stond namelijk geregistreerd. Toen ik aangaf het gesprek te willen beeindigen hing hij (uit frustratie?) op.

Gewenste Oplossing:

Val me niet meer lastig, het zou helemaal mooi zijn als de bestuurders her bedrijf zouden opheffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zakelijk Voordeel over deze klacht.

Bericht van Zakelijk Voordeel

2 maanden geleden - Geachte heer, Wat vervelend om te horen dat u het gevoel heeft gehad lastig gevallen te zijn door ons bedrijf. Uiteraard is dit nooit onze bedoeling geweest. Graag zouden wij met u contact willen hebben om hetgeen te bespreken. Op welk telefoonnummer/emailadres kunnen wij u bereiken? Met vriendelijke groet, Team Zakelijk Voordeel

Alle klachten die gemeld zijn door Bashn78