Klacht: onbeschofte medewerkers

op 19 juli 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Uw medewerkers moeten er zelf voor dragen dat klanten niet meer de winkel in worden gelaten net voor sluitingstijd en niet vanachter de kassa gillen “mevrouw we zijn gestolen” het was nog geen zes uur!! Ik heb me ongelofelijk gehaast om optijd te zijn en dan gaat een medewerker van de zara die blijkbaar haar wensen boven dat van de klanten plaats mij even vertellen dat de winkel dicht Is ook al is het geen zes uur en ik artikelen wilden retourneren. Medewerkers in de zara van Almere zijn onbeschoft en nu ga ik er wat van zeggen ook!

Klantvriendelijkheid wanneer ik dat ervaar

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Reactie van de melder van de klacht Zaramensen

5 maanden geleden - Uw medewerkers moeten er zelf zorg voordragen dat klanten niet meer de winkel in worden gelaten net voor sluitingstijd en niet vanachter de kassa gillen "mevrouw we zijn gestolen" het was nog geen zes uur!! Ik heb me ongelofelijk gehaast om optijd te zijn en dan gaat een medewerker van Zara die blijkbaar haar wensen boven dat van de klanten plaats mij even vertellen dat de winkel dicht is ook al is het geen zes uur en ik artikelen wilden retourneren. Medewerkers in Zara van Almere zijn onbeschoft en nu ga ik er wat van zeggen ook!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zaramensen