Klacht: Onbeschofte medewerker

op 27 juni 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik was in het restaurant in de Hema Zwolle, waar ik een broodje en wat drinken heb gehaald. Echter, ik had ook een bikinibroekje gevonden onderweg naar het restaurant. Omdat dit de laatste maat was, wilde ik m graag bij me houden. Ik had hem aan mijn tas gehangen (je zag hem echt nog goed) zodat ik het dienblad kon dragen. Toen ik aan de kassa vroeg of ze mijn bikinibroekje samen met het broodje af kon rekenen, werd ze me toch boos. Dat het absoluut niet kon dat ik dingen in mijn tas bewaarde en of ik nooit meer zoiets verschrikkelijks wil doen. Ik snap dat het niet mag, maar 1. Ik had hem aan mijn tas hangen met het haakje en 2. Ze had het ook vriendelijk kunnen vragen, ze was ongeveer 5 minuten tegen me aan het schreeuwen. Ik had immers niet de intentie om iets te stelen, zoals ze al had kunnen merken aan het feit dat ik vroeg of ik die ook af mocht rekenen. Ik denk niet dat het nodig is dat ik nog even zeg dat ik het broodje wel heb betaald (ik had hem immers al gepakt), maar het bikinibroekje heb laten liggen. Ik zal hier ook niet meer terugkomen, Hema Zwolle is een klant kwijt.

Een excuses zou ik erg waarderen. De betreffende medewerker stond achter de kassa in het restaurant op 27-06 rond 11.30.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Srednier