Klacht: Onbeschofte Mederwerkster Mvr Buis Pas Op krijg je haar aan de lijn vraag naar een andere collega

op 03 mei 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Geachte heer/mevrouw

Ik belde afgelopen week enkele keren naar het bedrijf
over een beslaglegging van een bedrag van 261 euro
op een studiefinanciering van 433 euro iedereen die in Nederland woont weet dat we recht hebben op beslag vrije voet ik heb al een afspraak gemaakt van 30 euro en de rest word nog steeds ingehouden
snap er niks van je hebt een paar medewerkers die er een potje van maken ze spelen met je geld als of ze denken dat je een ton op je rekening hebt en als ik vraag naar een leiding gevende zegt de mevrouw die is op vakantie ik zou het niet verwachten van een zogenaamde top incasso Ik heb het gesprek op mijn telefoon opgenomen en het is schrikbarend hoe de medewerkster te werk gaat

wanneer er normaal naar mij dossier word gekeken
en mijn geld waar ik recht op heb terug storten

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 maanden geleden - Geachte heer Mijnals, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 20 juni 2017 om 11:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Kjm